Επίσημος Συνεργάτης ΗΡΩΝ

28210 94169

Επικοινωνια

 

ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ

Viber Chat

Βρές μας στο Viber στο 6946254001 και ρώτα μας για κάθε απορία

Κλείσε Ραντεβού

Τηλεφώνησε μας για να κλείσουμε ένα ραντεβού στο γραφείο μας

Τηλεφωνική Επικοινωνία

28210 94169
69462 54001

Μπες στην πλατφόρμα My Heron

Για να δεις και να πληρώσεις τους λογαριασμούς σου και να καταχωρήσεις τις ενδείξεις του μετρητή

Ζήτησε μας τους κωδικούς εισόδου

Είμαστε στην διάθεση σου για την δημιουργία και αποστολή των κωδικών για την πλατφόρμα my heron

Συχνές Ερωτήσεις

Πώς μπορώ να αλλάξω Προμηθευτή Ηλεκτρικού Ρεύματος;

Μπορείς να αλλάξεις προμηθευτή ηλεκτρικού ρεύματος και να επιλέξεις τον ΗΡΩΝΑ εύκολα και γρήγορα. Η διαδικασία είναι απλή, και το μόνο που χρειάζεται είναι να υπογράψεις την Αίτηση/Σύμβαση Προμήθειας και με τα απαραίτητα δικαιολογητικά, να έρθεις σε επαφή μαζί μας μέσω των ακόλουθων τρόπων:

  • Τηλεφωνικώς καλώντας στο 2821094169
  • Ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας μας e-contract
  • Με Φυσική Παρουσία στο γραφείο μας στη Λ. Κισσάμου 131, Χανία

Μπορείτε να παρέχετε τις υπηρεσίες σας σε όλη την Ελλάδα;

Στη Blue Power μπορούμε να προμηθεύσουμε ρεύμα όλες τις περιοχές που είναι διασυνδεδεμένες με το εθνικό δίκτυο ηλεκτροδότησης, δηλαδή όλη την Ηπειρωτική Ελλάδα και πλήθος διασυνδεδεμένων νησιών (π.χ. Επτάνησα, Σκιάθος, Σκόπελος, Αλόννησος, Άνδρος, Τήνος, Θάσος, Κύθηρα, Σαλαμίνα, Αίγινα, Ύδρα, Πόρος, Σπέτσες, κ.α)

Υπάρχει κόστος στην αλλαγή παρόχου;

Η διαδικασία αλλαγή παρόχου γίνεται από το γραφείο μας εντελώς δωρεάν!

Ποιό είναι το χρονικό διάστημα που απαιτείται για την ολοκλήρωση της αλλαγής Προμηθευτή;

Για την ολοκλήρωση αλλαγής Προμηθευτή απαιτείται περίπου μία (1) εβδομάδα από την εκπνοή του δικαιώματος υπαναχώρησης από την υπογραφή της Αίτησης/Σύμβασης Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας. Το χρονικό διάστημα εξαρτάται από τις διαδικασίες του Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ), για τις οποίες μπορείς να απευθυνθείς εδώ. Η Blue Power θα καταβάλλει κάθε προσπάθεια για την αμεσότερη διεκπεραίωση του αιτήματος αλλαγής σου.

Τι αλλάζει ουσιαστικά αλλάζοντας Προμηθευτή ρεύματος;

Αλλάζοντας Προμηθευτή Ρεύματος και επιλέγοντας τον ΗΡΩΝΑ, αλλάζει το κόστος του ρεύματος και η ολοκληρωμένη και αξιόπιστη εξυπηρέτηση που λαμβάνεις. Ο μετρητής, το δίκτυο, η ηλεκτρική σύνδεση και η τεχνική υποστήριξη παραμένουν ίδια, όπως επίσης και οι χρεώσεις προς τους αρμόδιους φορείς και προς τον Δήμο.

Κατά τη διάρκεια αλλαγής Προμηθευτή υπάρχει περίπτωση να μείνω χωρίς ρεύμα;

Δεν υπάρχει κανένα ενδεχόμενο αλλάζοντας Προμηθευτή να μείνεις χωρίς ρεύμα αφού δεν αποσυνδέεσαι από το δίκτυο. Συνεχίζεις και λαμβάνεις ρεύμα από το ίδιο δίκτυο και η αλλαγή είναι καθαρά εμπορική. Ουσιαστικά ούτε που θα καταλάβεις τη στιγμή της μετάβασης!

Τί γίνεται με την εγγύηση που έχω καταβάλει στον προηγούμενο Προμηθευτή μου;

Η εγγύηση που ορίζει ο προηγούμενος προμηθευτής σου, εφ’ όσον την έχεις καταβάλλει, επιστρέφει σε εσένα μέσω του Τελικού Λογαριασμού που θα εκδώσει ο προηγούμενος προμηθευτής σου με τη λήξη της συνεργασίας σας.

Μπορώ να μη χρεωθώ την εγγύηση/προκαταβολή;

Ασφαλώς! Εάν επιλέξεις στην Αίτησή σου ως τρόπο εξόφλησης των λογαριασμών σου την Πάγια Εντολή Χρέωσης Τραπεζικού λογαριασμού ή Πιστωτικής/Χρεωστικής Κάρτας (VISA, MASTERCARD) και την ενεργοποιήσεις πριν τη λήξη του πρώτου σου Λογαριασμού, τότε δεν χρεώνεσαι καθόλου την εγγύηση/προκαταβολή. Ακόμη όμως και αν δεν είχες επιλέξει τον συγκεκριμένο τρόπο πληρωμής εξ αρχής και τον επιλέξεις στην πορεία, τότε και πάλι ο ΗΡΩΝ σου επιστρέφει το ποσό της εγγύησης που είχες καταβάλει, με πίστωση του ποσού της εγγύησης στον επόμενο Λογαριασμό από την ημερομηνία της ενεργοποίησης της Πάγιας Εντολής Χρέωσης Τραπεζικού Λογαριασμού ή Πιστωτικής/Χρεωστικής Κάρτας!

Κάθε πότε θα λαμβάνω λογαριασμό;

Ο κύκλος τιμολόγησης περιλαμβάνει την έκδοση των Έναντι Λογαριασμών κάθε μήνα, προκειμένου να έχεις τον έλεγχο των οικονομικών σου και του Εκκαθαριστικού Λογαριασμού κάθε τέσσερις (4) μήνες.